Bijnaaa - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Renske Boo - WaarBenJij.nu Bijnaaa - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Renske Boo - WaarBenJij.nu

Bijnaaa

Door: Renske

Blijf op de hoogte en volg Renske

07 Februari 2015 | Nederland, Nederland

Hoi allemaal!!

Jeej het is bijna zover! Aanstaande woensdag vertrek ik (waarschijnlijk) naar India, waar ik ga werken op een project dat straatkinderen opvangt en naar school stuurt. Er verblijven op dit moment 80 jongens tussen de 5 en 20 jaar.

Waarschijnlijk? Hoor ik je denken..

Jep. Want ik heb mijn visum nog steeds niet binnen :(
Twee weken geleden ben ik naar het visumbureau geweest om allemaal formulieren en mijn paspoort in te leveren. Het zou 6 werkdagen duren totdat ik een antwoord zou krijgen.. Ik zit nu op de 11 werkdagen.

Maar er is goed nieuws. Ik heb gebeld en ze zijn er mee bezig! Dus duim voor me opdat het visum maandag of dinsdag wordt bevestigd!

Zo niet, dan wordt het een latere vlucht.. (Niet het einde van de wereld maar wel vervelend)

Ik zit ook nog te stressen omdat Jan-Gijs (mijn reismaatje) een 3 maandenvisum heeft gekregen terwijl hij voor 6 maanden had aangevraagd.. We hopen dat zijn visum in India verlengd kan worden, want hij wil natuurlijk langer blijven!!

Ik ben blij als ik straks in het vliegtuig zit en gewoon echt ga beginnen met het avontuur! Want dat blijft zeker: IK GA SWS NAAR INDIA! Met welke omweg dan ook ;)

De komende maanden zal ik jullie op de hoogte houden met dit blog. Ik zal ook veel foto's en filmpjes maken en erop zetten :)

Als je een ouderwetse brief wilt schrijven of iets anders wilt opsturen is hier het adres van Anbu Illam, de straatkinderenopvang waar ik zal gaan werken:

Don Bosco Anbu Illam
25, Kulandai Street
Park Town
Chennai - 600 003

Wordt vervolgd... ;)








  • 07 Februari 2015 - 20:51

    Marika De Boo:

    hoi Lieve Renske,
    Zo leuk om je avonturen hier straks te kunnen volgen, ik heb er nu al zin in! Tot morgen op je afscheidsfeestje. Marika

  • 07 Februari 2015 - 21:46

    Judith:

    Hoi Renske,
    Spannend, ik duim voor je. Super dat je dit gaat doen! Ik ga je verslagen volgen. Groetjes je 'juf'

  • 08 Februari 2015 - 19:10

    Femmy:

    Hoi Renske, heel veel succes daar! Enorme belevenis. Komt vast goed met t visum. Volg graag je avontuur. Groetjes, Femmy

  • 08 Februari 2015 - 22:01

    Xandra:

    Ik word een trouwe volger! xxx

  • 10 Februari 2015 - 19:54

    Emmy:

    Veel plezier Renske! Gelukkig ben je ruim voor Oud en Nieuw weer terug in Nederland! En tot die tijd volgen we je 'op de voet'!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renske

Ik ben 5 maanden in India om vrijwilligerswerk te doen op een straatkinderenproject en het land te zien!!

Actief sinds 29 Jan. 2015
Verslag gelezen: 674
Totaal aantal bezoekers 16052

Voorgaande reizen:

11 Februari 2015 - 20 Juli 2015

India

Landen bezocht: