Ik heb m!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Renske Boo - WaarBenJij.nu Ik heb m!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Renske Boo - WaarBenJij.nu

Ik heb m!!

Blijf op de hoogte en volg Renske

10 Februari 2015 | Nederland, Nederland

Jaaa, wat een opluchting! Ik heb, net op tijd, mijn visum binnen!
Ik ben langs de ambassade gegaan samen met Jan-Gijs en mn vader en na laaaang wachten en opnieuw de situatie vertellen: WE GAAN MORGEN WEG!! hebben we onze paspoorten kunnen ophalen bij de visumdienst!

Wauw

Ik ga morgen gewoon naar India!!

Wordt vervolgd....

  • 10 Februari 2015 - 18:59

    Sylvia:

    Wat een oplichting hè? ! We hadden de hoop al een beetje opgegeven vanmiddag, maar gelukkig!!!! Op naar Schiphol.... xxxx mama

  • 10 Februari 2015 - 19:23

    Xandra:

    Nou... dat leek inderdaad veel op oplichting (lol), maar ze waren gelukkig vandaag met het goede been uit bed gestapt ;)

  • 10 Februari 2015 - 19:48

    Susanna:

    Nou Renske, je houdt het zo wel spannend! Een hele goede reis en veel mooie ervaringen!

  • 10 Februari 2015 - 19:59

    Oualid :

    Goed nieuws man!! Beetje vreemd idee dat je straks echt zo ver weg bent... Maar super tof dat je dit zo aandurft!! :) Veilige reis en ik spreek je gauw. SeeUuu!

  • 10 Februari 2015 - 20:22

    Yvonne Visscher:

    Pfff, stressmomentje!
    Goede reis en een mooie tijd in India. Ik ben benieuwd naar je belevenissen en ga je dan ook volgen!

  • 10 Februari 2015 - 21:59

    Gijs En Ina Kraak:

    Fantastisch dat je je visum hebt Renske. Een hele goede reis morgen. Heel veel succes met je werk daar in India. Het afscheid zal wel moeilijk zijn !! Geweldig dat je dit werk aandurft.

  • 11 Februari 2015 - 09:39

    Jenthe:

    Oh wat spannend!! Maar ik wilde je eigenlijk even heel veel plezier en een goede reis wensen! Dikke kus en knuffel x

  • 11 Februari 2015 - 12:56

    Annika:

    Gelukkig! Goede reis en heel veel plezier daar!!!
    Kusjes Annika

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renske

Ik ben 5 maanden in India om vrijwilligerswerk te doen op een straatkinderenproject en het land te zien!!

Actief sinds 29 Jan. 2015
Verslag gelezen: 631
Totaal aantal bezoekers 16047

Voorgaande reizen:

11 Februari 2015 - 20 Juli 2015

India

Landen bezocht: